Travelers and Wanderers around the Universe

Thursday, April 29, 2010

Nostalgic Blue

Actually, I am so sleepy right now but I am trying to post this before I got to bed (addict lol). I went to bed at past two am last night because I finished the tasks that was given to me by PU2 and I am glad that I did because we had an emergency this morning, we rushed Rylie to the doctor. I planned to wake up late this morning but Champ woke us up early (grrrr) and its already 11:13 and I am just starting to blog haizz...

Okay, enough complaining before you finally close your page and leave lol. Here is my entry for Mommy Moment's Blue theme this week.

You might have seen this at my husband's blog but I am reposting it anyway.

Here's my husband's stolen shot of me at Tomlinson Run last Friday.
Thanks for taking us there Hon, we love you!
We bought this slippers for EJ.

He is so natural with it, hubby calls him pure Pinoy as he is so good walking with slippers hehehe.

This is one of the dresses that I traded when she wants to buy the tutu that is so expensive hehehe. See anak, aren't you glad you listen to me?

Alrighty guys, I really have to go to sleep, I can barely open my eyes now lol. I will visit you back tomorrow when we finish with our fencing project. Thanks for coming by.

34 travelers' comments:

Cecile said...

ang cute talaga ng mga kids nyo, Rose...nice blue photos...i love Rylie's pix on her blue dress...she looks like a little lady :-)

Tetcha said...

That's a nice little blue dress on Rylie, and I love EJ's blue slippers, too!

sweet_shelo said...

sis ang sexy mo.. kakainggit.. hehe, cute talaga ni Rylie.. Ganda..

Sis, update mo url ko ha sa Mi Mundo del Amor ko.. back to blogspot address muna..

http://shelo-sweetme.blogspot.com/

Sweetmom said...

super cute talaga ng mga kids mo sis:-) ganda ng dress ni Rylie:-)

Thanks sa pag visit mo sa blog ko, Happy Blue Moments!

April said...

Rylie look so pretty on her blue dress.

April
Stories from a Teenage Mom
Mom on the Run

nice A said...

Whit-whew!!! Hello, sexy!
Ganda rin ng blue slippers at ng prinsesang nakaupo sa bed.

Clarissa said...

Ang sexy mo naman,Ate Rose!!(yun kaagad ang nakita eh lol!)I love Rylie on her blue dress--gawan mo na lang cya ng tutu,Ate.madali lang gawin yun.Go to blogniako(anney)kung papano gawin.

Enjoy your weekend!!^_^

Mel Alarilla said...

As usual, the photos are fantastic. Ang cute cute ni EJ habang naglalaro sa isang tube. At si Rylie naman ay proud na proud sa damit na binili mo sa kanya instead of the tutu she originally wanted. Ito lang yata yung picture mo na hindi ka nakangiti, lol. I hope hindi naman serious ang sakit ni Rylie at ni rush nyo sa ospital. Anyway, I will pray for her speedy recovery. By the stripes of Jesus Rylie is healed. Amen. Thanks for the post. God bless you all always.

tatess said...

nice pictures,you have nice looking kids .

addik ba!ako rin kanina sa kagustuhang maipost kaagad entry ko ay talagang tinapos ko bago kami mag church.

kat said...

wowwwwwwwwww...sexy mo Rose...alagang alaga. Ang ganda din Rye sa new dress nya..at may new sandals din si EJ..haha wala kay hubby?

Anyway, may 2opps ako about people finder at requirements ay mag search ako ng people..nag try ako ng search sa mga kafatiran natin pero kay John lang ang nahanap ko hahaha may pic pa nila ni Rye at Friendster account ni John haha.

So, kay John ang name na nandoon haha...nasa MP at iTravel blogs ko hehehe

Grampy said...

I had to look twice at the slippers. They are amazing. Your daughter is also very adorable.

Bambie dear ★ said...

I second the motion with Sir Mel's comment hehe.. as usual, enjoy na naman ako.. i remember that Tutu issue, mother's knows best talaga kaya Rylie should always listen to you hehe... SO cutie nila.. sana nga talaga ma-picturan ko sila one day. Isa sila sa nga gusto ko maging models ko hehe

Marice said...

how cute sis! i so heart the last photo :) what a princess!


u may view mine here

Kayce said...

so lovely and cuties talaga ng mga kids mo sis! your daughter looks so lovely with her blue dress too.

Please check out mine also sis:

My Mini Me in Blue

Thanks and take care

jeng said...

Sexy mo sis, doesn't look like na you have 2 kids already. ; )

♥Willa♥ said...

Rylie is so lady like in a last photo!

Kayni said...

beautiful family. i just spent reading through your posts. nice to meet you here. will be checking again :)

Le Chateau des fleurs said...

Your family is so cute!!
Following you too :)
XOXO
frenchy

Selina said...

nice bonding with family. love to do that too. you have adorable kids.

Selina said...

nice bonding with family.. i love to do that too. you have adorable kids.

Me said...

nice blue dress...sweet...

Lulu Post said...

cute ng dress ni rye... dalagang dalaga na ang dating nya

anne said...

your girl is like a princess hehehe may payu2 ka na din pala girl thats good hehehe

Evan's Mom said...

What happened to the little girl? Nothing serious I hope. Cute dress and slippers. Btw, nice shape! You look so sexy! Oh I really need to get my shape back, can't use the "just having baby" excuse anymore, lol.

*♥Shydub♥* said...

Ang sexy ng bakla ahh. Anong nagyari ky Rye why you rushed her to the doctor? Hope she is fine.

Ellen Joy said...

your little girl is so pretty in that blue dress :)!

Anney said...

So lovely naman ng little dalaga mo in her blue dress!

simply kim said...

what a lovely dress! nice post! thanks for sharing..

Greg said...

waaaaa....sensya na...kay hubby kasi tong PC ang ginamit ko...kaya Greg yung name....lol! pinahinga ko kasi yung lappy ko....overused masyado...lol!

Greg said...

dami ng blu dito sis....sensya na at ngayon lang me nakadalaw sa entry mo....:)

sexy mo bakla...ehhehehe.....kita ko butt mo...nyahhahaha...joke lang woi....:)

bagay na bagay kay rye ang dress....she looks like a princess...

sige sis, kain muna kami...mwah!

musta pala weekend nyo?

Mommy Liz said...

I love all their outfits, but I love the dress the most.. so pretty and of course Rylie is so adorable..

http://www.wrozlie.com/2010/05/mommy-moments-blue.html

tatess said...

ang ganda naman ng prinsesa mo at mukha pang mabait.

pls accept a Sisterhood award from me
http://tatess.blogspot.com/2010/05/sisterhood-award.html

nuts said...

I missed this post :( and this was last April 29.. how's rylie now and why a sudden rush to hospital?

all the above photos are beautiful especially the lady in blue shirt. she's so sexy.. a sexy blogger! :)

Chris said...

blue is my favorite color and it looks good on you!

Post a Comment

I love comments so leave me a line or two and I will follow your trail and comment back.

AddThis

It's been..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




 
Travels and Wandering " © 2011 │ Template by Demcy Apdian-Dias │ Tweaked by EnAiRrAh